Acht verharde bijna vlakke plaatsen. Wij hadden geen blokken nodig. Van 20:00 tot 10:00 uur (zwembad opent) heerlijk rustig. V&E twee keer links, gratis alleen water betaald. Prima plek

KarmannCamper

Prima plek als je op doorreis bent. Als het zwembad open is, mag je gebruik maken van het sanitair. wil je stroom dan doe je dit door munten in een meter te stoppen. Keurige plek en vriendelijke mensen.

• januari 2023

Het veld zelf is geweldig. Wij waren hier op 1/2/2023 en er werd nog steeds gebonsd. Onze hond vond het helemaal niets en je hoort niet elke dag zo vaak de sirenes van de brandweer en ambulances als hier

• januari 2023

An der Roland-Oase