Campingplatz Vogelzunge

Weddelbrook, Kreis Segeberg, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

• juli 2024

Zeer mooi onderhouden camping! Proper sanitair, camping mooi verzorgd en mooie camper plaatsen allemaal voorzien van elektriciteit.

• juni 2024

We verbleven op de camping in plaats van op het MH-gebied omdat er meer ruimte en rust was. 24 euro plus 1 euro voor douche. elektriciteit in rekening gebracht voor gebruik. Goede faciliteiten en mooie wandeling rond het meer.

AndyM

Rustige plek om te staan, € 16,= staanplaats, en 2 € voor stroom in de stroompaal, afwassen op de camping alles netjes en schoon, douchen € 1,= Heerlijk geslapen. Lekker gewandeld om het meertje inclusief gym oefeningen gedaan. We komen hier terug.

• juli 2024

• juni 2024