Prijs klopt niet 2023! Wij betaalden voor een Stellplatz 8 mtr lange camper, 2 personen, 1 hond incl. elektriciteit €41,39 voor één nacht in het laagseizoen… Let op: Kurtaxe incl. was €12,-, schandalig!

• mei 2022

Het was niet erg druk toen we bezochten. Sommige plaatsen zeer mooi gemoderniseerd. Korte wandeling naar de stad, lijdt aan wifi die niet werkt.

• april 2022

We vroegen op zeer korte termijn online en kregen prompt een leuk telefoontje dat we konden komen! Mooie Womo parkeerplaats met de mogelijkheid om de campinginfrastructuur te gebruiken!👍😎🍀🍻 Ook met de lagune is het hier geweldig!

• mei 2022

• april 2022