Prima plek vlak bij de dijk waar bankjes staan met uitzicht over het wad. Iets ten noorden van de camping op fietsafstand een vogelgebied. op de camping voorzieningen uitstekend betaald voor een nacht €33,-

Harpert

zeer smalle en dure plaats. we moesten betalen voor 1 nacht. Toeristenbelasting € 2,20 Hond, € 2,50 Toeristenbelasting hoogseizoen 2,20 € WoMo groot 16,00 € 2 volwassenen + kind (we hebben geen kind) 13,50 € We komen hier niet terug. Hier werden we opgelicht. Niet aangeraden!!!

• september 2021

• september 2021