Zo bezien is de plaats niet slecht, de percelen zijn genereus. We waren er maar één nacht (tussenstop na DK) en zaten op de voorstoelen, dus we hebben de luifel niet uitgeschoven en de stoelen niet eruit gehaald. 'S Avonds staan er overal andere WoMo-stuurprogramma's, zelfs op ons perceel (brutaal).

MiBiJaLu

vlakbij het strand en bij de veerboot. en we betaalden 46 euro voor een nacht voor 2 personen en een hond. Voorzieningen zijn oke maar het is een beetje rommelig en oud, vrij kleine plaatsen. Sanitair was deels vuil. Maar omdat er veel wc’s zijn kun je wel een schone vinden

bofri

Prima camping om een nacht te staan. wij stonden met camper, 2p en stroom voor 38 euro. Toiletvoorzieningen prima.

Camping Puttgarden