Stellplatz Hafen

Glückstadt, Kreis Steinburg, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

• juli 2024

• juni 2024

Prima overnachtingsplek. Wel erg onoverzichtelijk. Toegang via een stalen deur met daarop te tekst "HotDog". Restaurant Pier 53 is met ingang van 1 mei 2024 weer geopend. Lekker gegeten daar.

Kees-OLD

Prachtige plek!! met mooie kunstwerken. zelfs over de speeltoestellen is behoorlijk nagedacht. toiletten schoon. praatje gemaakt met een meneer die daar ook druk bezig was. stonden met nog 5 campers zeer ruim van elkaar af. Wij vonden het voor een nacht voldoende.

• juli 2024

• juni 2024