• juli 2018

Het veld bevindt zich op een dierenverblijf, wat niet uitnodigend is. De plaats is erg afgelegen, maar het is erg rustig 's nachts. Zeer geschikt om te slapen, maar ook een kwestie van smaak. Om 9 uur arriveren de eerste bezoekers, volgens de exploitant wordt het rustelozer.

• juni 2018

Erg rustig maar ook afgelegen. Vanaf weg 209 via een smalle weg bereikbaar. Ook langere campers kunnen er staan maar de ruimte houd niet over. Op 18/5 staan we er alleen.

• september 2017

Op 20 augustus 2017 hier een nacht alleen gestaan. Rustig inderdaad, maar wij vonden het een prima plek. Dierentuin niet bezocht.

• juli 2018

• juni 2018