29.05.-31.05. Zeer rustige, goedkope parkeerplaats met goede V&E achter het avonturenzwembad, goede busverbinding naar Flensburg en Niebüll... leuk stadje, goed voor een paar nachten, er was geen parkeerplaats beschikbaar in Niebüll...

• augustus 2021

Flecki

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Alle informatie vindt u ook op www.reisemobilhafen-leck.de Wij wensen u altijd een prettig, GELUKKIG verblijf in het kuuroord Leck / Noord-Friesland! * * * * * Hartelijk dank voor uw beoordeling! Alle informatie vindt u ook op www.reisemobilhafen-leck.de Wij wensen u altijd een prettig, GELUKKIG verblijf in het kuuroord Leck / Noord-Friesland!

Voor een nacht prima locatie. Sanitation, stroom. Prima. Bij zwembad en sport terrein. Rustig. Goede Satelliete ontvangst.

• augustus 2021

Reisemobilhafen Leck