Reisemobilhafen Leck

Leck, Kreis Nordfriesland, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

• juli 2024

om te overnachten op doorreis prima, maar niet te doen om je buscamper waterpas te zetten, de plaats is ook wat afgeschermd, op schooldagen om half 8 wordt je gewekt door de schoolbel. toch een mooi initiatief van de gemeente, echt jammer van de ongelijke plekken, anders was het 4 sterren.

• juni 2024

29.05.-31.05. Zeer rustige, goedkope parkeerplaats met goede V&E achter het avonturenzwembad, goede busverbinding naar Flensburg en Niebüll... leuk stadje, goed voor een paar nachten, er was geen parkeerplaats beschikbaar in Niebüll...

• augustus 2021

Flecki

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Alle informatie vindt u ook op www.reisemobilhafen-leck.de Wij wensen u altijd een prettig, GELUKKIG verblijf in het kuuroord Leck / Noord-Friesland! * * * * * Hartelijk dank voor uw beoordeling! Alle informatie vindt u ook op www.reisemobilhafen-leck.de Wij wensen u altijd een prettig, GELUKKIG verblijf in het kuuroord Leck / Noord-Friesland!

• juli 2024

• juni 2024