Heerlijk plekje op grasveld aan het water. Eenvoudige voorzieningen. Let op bij nat weer/gras mogelijk vertrekproblemen en maar weinig duwers beschikbaar.

paula-en-jaap

Een prachtige plek aan het water. Een aanrader. Toiletten zijn eenvoudig maar schoon. Geen douche. Verder is er alles wat je nodig hebt.

HansCorrie

Natuurcamping direct aan de Werra. we konden het veld kiezen. achter ons is een verkeersweg die niet zo stil is, maar verder is het stil en rustig. Je kunt hier grillen en al het andere doen. als. je wilt ook gaan zwemmen.

Naturcampingplatz Ebenshausen