We stonden 2/6 op deze mooie plek met geschiedenis, op het grote grasveld. Het museum is geel vernieuwd sinds ons laatste bezoek maar de werkzaamheden zijn nog niet af. Een wandeling langs het hek en door het geschiedenisbos is aan te bevelen.

• mei 2022

Zeker een mooie plek en dat voor 6 euro. We stonden met z’n tweeën op dat grote veld. 1 euro voor water en 1 euro voor 9 uur stroom. Heerlijk rustig en een wijds uitzicht.

• april 2022

super mooie plek op de berg. goed uitgangspunt voor wandelingen. Water is ter plaatse beschikbaar. Afvoeren is alleen mogelijk als het museum open is. Een koopje voor € 6

• mei 2022

• april 2022