5 verharde smalle plaatsen overig op grasveld. let op stroompunt ver van grasveld. 5 euro + 2 euro tax pp. leuk voor kleine kinderen ivm zwembad.

• september 2020

We waren daar voor 2 nachten. Alles had leuk kunnen zijn als er geen basluidsprekers waren. Achterin de treinen en op de parkeerplaats tegenover de basluidsprekers en het feestpubliek. Helaas is het vrijdag. We komen niet terug.

• augustus 2020

Erg smal op het geasfalteerde deel van het plein en maar een paar plaatsen. Sommige stacaravans stonden op de wei, maar konden geen bord vinden dat dit toestond. De gastronomie in de stad is beperkt. De nabijgelegen federale weg is niet erg luidruchtig.

• september 2020

• augustus 2020