• juni 2018

We hebben op 24 mei 2018 op deze plaats gestaan, omdat op onze gebruikelijke camperplaats “Am Volkshaus” in Eisfeld nog de woonwagens van de jaarlijkse kermis stonden. Ieder jaar van vrijdag vóór tot dinsdag ná Pinksteren Kuhschwanzfest en kermis in Eisfeld. Prima overnacht op deze mix-parking

• september 2016

Prima plek! Beetje dubieus of het hier is, want het richting bord wijst deze straat in en hier is de grote parkeerplaats, dus het is vast goed. Maar ter plekke staat geen bord. Er kunnen dan ook meer dan 4 campers staan, ook grote.

• oktober 2014

Goede bewegwijzering. De locatie is een mixparking met een stukje groen. Er is een restaurant met drankenwinkel. Wij mochten de slang buiten de winkel gebruiken voor vers water. Ik heb geen toiletten gezien die we konden gebruiken. Het was de rustigste nacht ooit.

• juni 2018

• september 2016