wij ware hier alleen super stil. en in het dorp goed ge eten top plaats. en op de fiets naar de werraquelle

• januari 2020

locatie en woonbuurt niet zo aantrekkelijk. verderop in het stadje oké.

• juni 2019

Deze gratis camperplaats is prima! Lekker rustig en niet ver van het stadscentrum met winkels en restaurant. Ieder jaar van vrijdag vóór Pinksteren tot en met dinsdag ná Pinksteren wordt het Kuhschwanzfest gevierd. De grote kermis staat dan op deze camperplaats (zie foto).

• januari 2020

locatie en woonbuurt niet zo aantrekkelijk. verderop in het stadje oké.

• juni 2019

• Am Volkshaus 16