zeer nette camping, receptie en terreinwachter zeer vriendelijk en behulpzaam. Top sanitair, bushalte direct voor de camping.

Malu55

Vriendelijke behulpzame receptie. Goed en schoon sanitair. zeker een aanrader.

chaussonx

Heel mooie nieuwe camping met heel zuiver sanitaire voorzieningen. Bushalte voor de deur, met de fiets naar centrum heel goed te doen. we betaalden voor 1 nacht, 2 pers met stroom €36!

Malu55

Vriendelijke behulpzame receptie. Goed en schoon sanitair. zeker een aanrader.

Campingpark Erfurt