Camping Weimar-Tiefurt

Weimar, Kreisfreie Stadt Weimar, Thüringen, Duitsland

• juli 2024

Gooses

Wij stonden om 13.00 uur voor een gesloten poort. Pas om 15.00 uur zou het hek open gaan. Beetje raar tijdstip voor een 'stadscamping', en voor campinggasten die vanaf vroeg in de middag de stad willen bezoeken. Maar doorgereden naar de camping in Ettersburg en van daaruit Weimar bezocht.

hans8

Leuke kleine schone camping met hele vriendelijke eigenaars. Ligt prachtig bij een mooie fiets/wandelroute. Je fietst zo naar Weimar. Sanitair is schoon, maar de gezamenlijke doucheruimtes zijn achter een douchegordijn. Niet echt privé.

• juli 2024

Camping Weimar-Tiefurt