geweldige camping... nieuwe faciliteiten, zeer comfortabel en schoon... veel dingen te doen voor kinderen... mogelijkheid om fietsen te huren... Ik zou deze 6 sterren geven. Het is de beste camping die we in Finland hebben meegemaakt (we zijn in totaal op 7 campings geweest).

cogollo

Prijs is ten opzichte van vorig jaar 10,- gestegen nu is kale basisprijs kampeerplaats 23,-. excl personen Sanitair,keuken, wasmachine zijn uitstekend.

Wat een nette schone camping. 8 toiletten en 8 douches gender neutraal. Zag er allemaal als nieuw uit. Gebruik wasmachine en droger zat bij de prijs in. Wij hebben 38 euro betaald voor een plaats aan het water. Vriendelijke behulpzame mensen.

Camping Loviisa