• maart 2023

mooie locatie aan het meer van Hourtin. 2 wc's. 12.5 euro inclusief elektra met Nederlandse inchecken automaat. ik kom hier zeker terug

• augustus 2022

geen vreselijke plek, vooral de nogal sombere haven, het strand waar je 300 meter het meer in moet om goed te kunnen zwemmen het gebied waar we bovenop elkaar zitten

• juli 2021

ruime plekken, weinig schaduw. met een beetje pech sta je de hele dag in de volle zon. Weinig faciliteiten, geen douches.

• maart 2023

• augustus 2022