moeilijk te beoordelen. Om 17.00 uur was de receptie al gesloten. we kwamen na 18.00 uur aan.... alles aan. Oké, we hebben geen reservering. 17.00 uur lijkt mij erg ‘voor werknemers geoptimaliseerd’.

Rrai

Hallo, Wij begrijpen uw teleurstelling, maar u kunt onze openingstijden op elk moment bekijken via Google, sociale netwerken en onze website. Wij raden u aan uw verblijf vooraf te plannen en te boeken, aangezien wij u tot 22.00 uur kunnen verwelkomen, zelfs nadat de receptie gesloten is. Momenteel sluiten wij eigenlijk om 17.30 uur omdat we nog weinig doorgaand verkeer hebben, maar in het hoogseizoen openen wij onze receptie tot 20.00 uur. Prettige dag. Hartelijke groeten, Het team van Camping du Sierroz

lotus!

leuke Franse camping , met veel plek voor de camper. gelegen aan de rand van het meer en aan de rand van een bouwput die om 7 uur open gaat, jammer.

Camping du Sierroz