Wellicht is dit een drukke plaats in het hoogseizoen, wij hebben er 24 uur heel rustig gestaan! Rechtstreeks uitzicht op het meer, waar je heerlijk kunt zwemmen.

Veelen

zeer drukke plek direct aan het meer vanwege het restaurant. parkeerplaats is ingenomen door niet-camper. zou aanraden om naar de volgende baai te gaan waar een mooie plek is voor kampeerders?

• juli 2021

slechts 3 locaties maar zeer goed geplaatst. in de directe omgeving van het meer van leman en het strand van corzent. 2 euro per dag sinds 1 mei. een beetje druk gedurende de dag maar rustige nacht. heel mooi uitzicht. Ik raad je aan om te leveneb

• juli 2021

• Rue de la Plage