Een prima plek om te overnachten op doorreis. Stadje vervallen en vies.

kamper1

de cp is prima als parkeerplek dag en nacht. voorzieningen zij buiten gebruik i. v. m. vorst. jammer dat de plaatselijke jeugd de plaats ‘s nachts als circuit gebruikt. we konden gaan slapen na 3 uur

jospo

Om de camper te parkeren, om Aubenas te bezoeken is het een prima plek, dicht bij de stad en gratis parkeren. Vuilwater lozen kun je ook. Overnachten hebben we niet gedaan dus dat weten wij niet.

Cissrob

Een prima plek om te overnachten op doorreis. Stadje vervallen en vies.

• Rue des Réservoirs

07200, Aubenas, Frankrijk