Auberives-sur-Varèze, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Camping des Nations

Kleine goede doorreiscamping - vriendelijke receptie - modern sanitair - afgebakende, ruime plaatsen, met en zonder schaduw - ontbijtservice - snackbar - centrum 2km

• Route Nationale 7 6

38550, Auberives-sur-Varèze, Frankrijk
  • € 19,00 • 15 mrt. t/m 30 jun.

€ 22,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,00 • 1 sep. t/m 15 okt.

• april 2022

super camping met alles wat je nodig heb, proper, ruime plaatsen en ACSI kaart wordt aanvaard, min punt is satelliet ontvangst zeer beperkt door hoge bomen, TopPlatz

• april 2022

Werkelijk prima camping voor een stop-over naar het zuiden, voor een zeer schappelijke prijs. Mooie en ruime plaatsen, prima sanitair en zeer vriendelijk welkom. Langs de N7 maar geen geluidsoverlast. Na pakweg 1km weer op de tolweg naar het zuiden. Top!

• april 2022

Goede en vriendelijk ontvangst. Een nette camping met ruime plaatsen. Hoewel de camping naast de N7 ligt is genoten we van een rustig verblijf. Sanitair is goed en gerenoveerd en schoon. Een camping die mij op me lijstje komt van een goede doorreiscamping.

Michielderuiter

• € 19,00 • 15 mrt. t/m 30 jun.

€ 22,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 19,00 • 1 sep. t/m 15 okt.