Volgens de website was de camping open vanaf 4 maart. Wij stonden er op 8 maart ... voor een gesloten poort. Niet leuk als de informatie niet klopt.

heide-1

Voor 1 nacht € 31,50 eind augustus. zwembad en snackbar dicht.

Wim_DeBrabo

De snackbar en Franse wc´s zijn aan vernieuwing toe. Anders 5 sterren waard als doorreis camping. Zeer ruime plaatsen. We fietsten 35km. Stuk langs Rhône. Vanaf camping wel 5km om daar te geraken. Geen fietspad er naartoe...uitkijken dus. Komen zeker terug!

heide-1

Voor 1 nacht € 31,50 eind augustus. zwembad en snackbar dicht.

Camping des Nations