inmiddels een cp geworden met slagboom, werkt prima vooraf betalen 8 eur voor 2 personen 1 nacht (gebruiken geen stroom). op dit moment is het waterniet aangesloten. rustige plaats, netjes.

Beestenboel

Fijne kleine camping. Je ziet dat ze alles aan het vernieuwen zijn. Er is voorlopig nog geen warm water, voor de rest is alles aan wezig. 14,20 € /dag.. top

• februari 2023

nimmer heb ik zo,n oude kolerezooi meegemaakt. geen douche of wc werkend. geen 1 ster waardig.

• februari 2023

Aire de Camping-Car Terrain les Sagnes