Camping sanitair is erg verouderd en slecht. ook geen licht in de douch. er is geen zeep en geen toiletpapier. 1 overnachting voor 2 personen +voertuig zou €19.00 kostten. we moesten €28.30 betalen. Dat kan dan alleen voor de elektriciteit zijn, want verder wordt er niets geboden. Duur nachtje.

• augustus 2021

een nachtje gestaan eind augustus , de prijs loopt aardig op als je een hondje en stroom moet betalen naar €19,10. rustige camping. sanitair is niet geweldig en echt Frans, schoonmaak kan beter.

• juli 2020

Geweldig plek. Alles aanwezig, dat staat in de beschrijving. We brachten twee geweldige nachten door. Het sanitair was goed onderhouden, mooie schaduwrijke grote plaatsen en uiterst vriendelijke ontvangst. Het was een plezier.

• augustus 2021

• juli 2020