• juli 2019

De "parkeerplaats" direct aan de straat is een onbeschaamdheid: luid, stoffig, rusteloos. Blijf een paar meter doorlopen en bereik CP Domelin. Schoon, stil, vriendelijk. ongeveer 20 €

• september 2018

• augustus 2017

Ongezellige camperplaats lang een drukke weg. Je staat er deur aan deur. Wij zijn doorgereden naar de prachtige rustig gelegen camping Municipal, 500 meter verderop. €18,- all-in in het hoogseizoen. Beaufort is een mooi bergdorp, veel wandel/fietsmogelijkheden. Heerlijke kaas!

• juli 2019

• september 2018