Goede parkeergelegenheid, dichtbij de snelweg, zeer goed voor een overnachting. Verkeerslawaai is hoorbaar, maar je kunt het niet als luidruchtig en hinderlijk omschrijven! We zullen deze plek zeker opnieuw bezoeken voor een tussenstop!

milchmann

Mooie plaatsen met voorzieningen dat zien we graag. Vlakbij bakker, supermarkt( met benzinestation). En zo de tol weer op kunnen. Daardoor wel last van druk verkeer. Dat hoor je wel heel goed.

• november 2023

Er waren geen plaatsen beschikbaar, maar we hebben ons kunnen zetten op de gewone parkeerplaatsen. Ideaal voor op doorreis.

• november 2023

• Rue du Vivier