Rêve de la Vallée

Blesle, Haute-Loire, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

een hele fijne cp,een zeer goed restaurant,het bijliggende dorp is heel authentiek,dus heel mooi,echt een aanrader,fijne Nederlandse eigenaren, kortom een cp zoals deze hoor/kan zijn. we zijn twee dagen geweest en komen zeker nog eens terug.

Peter-Seerden

Paradijsje, zo mooi. Vriendelijke mensen met plezier in het leven. Uitstekend sanitair. Goed restaurant. Helaas maar 3 nachten kunnen blijven.

Maart24

Bonjour! Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u het hier een paradijsje vindt. We hopen u snel weer te zien bij Rêve de la Vallée

Er zijn van die campings, die zijn zo gaaf. Daar kom je en is het okay. Kleinschalig, puik sanitair, ligging prachtig, niet te “keurig” maar natuurlijk. Voor lang of kort absoluut aanrader. John en Elly, april 2024

ellyaben

Bonjour! Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u het hier fijn gehad heeft. Hopelijk tot snel bij Rêve de la Vallée

Over ons

About us image
Rêve de la Vallée, oftewel droom van de vallei. En een droom is het hier in het prachtige Zuid-Frankrijk. Op één van onze 25 camperplekken bent u het hele jaar welkom. Naast onze gunstige ligging bieden wij, ruime plekken, een verwarmd sanitair gebouw, gratis WIFI, water, elektriciteit (tegen betaling) en een prachtige omgeving. Kom kijken in Blesle, één van de mooiste dorpen van Frankrijk, loop langs de rivier, waan uzelf in de middeleeuwen en geniet van het prachtige uitzicht. Ook als u gewoon wilt uitrusten van uw lange reis bent u van harte welkom, u kunt een hapje eten bij ons in het restaurant en genieten van de rustige omgeving. Honden zijn ook welkom, we liggen direct aan de rivier waar u prachtig kunt wandelen.

Rêve de la Vallée