Er heerst een erg prettige sfeer op deze camping. Fijne plek om te verblijven. (Deel van) het sanitair is niet het nieuwste, denk aan douches met trekketting en Franse toiletten. Maar wat een heerlijke plek

MissHappyCamper

Uitstekende ontvangst, prachtige omgeving, perfect onderhouden en superstil.

Aïtona

We stopten hier op de Route des Grand Alpes. We voelden ons zeer comfortabel. De plaats heeft grote plaatsen en is super aangelegd, geweldige sfeer in een prachtige omgeving! Vanwege het verouderde sanitair zijn er "slechts" 4 sterren.

MissHappyCamper

Uitstekende ontvangst, prachtige omgeving, perfect onderhouden en superstil.

Camping Le Val d'Ambin