ontvangst netjes, werd alleen Frans gesproken. wij betaalden half okt 23,40 voor een nacht inc stroom. toiletten zeer verouderd, niet helemaal schoon, douchestraal is heerlijk, maar je moet heel veel op de knop drukken, straal stopt snel. Voor een nachtje onderweg te doen

Eagle57

Hier voor 1 overnachting gestaan. vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Veel vaste stacaravans. Sanitair verouderd maar relatief schoon. In het restaurant pizza gegeten en die was heerlijk. Met gezellige muziek.

marti2708

Ik ben hier op 1 mei 2023 en moet ,21.50 Euro betalen voor een camper 2 personen en een klein hondje ,zonder stroom ,dus iets duurder dan bij jullie vermeld .ps Ik heb ook een acsi kaart

• Route de Tain 390

26600, Chantemerle-les-Blés, Frankrijk