Is inderdaad wel een leuk plekje. Jammer dat het nog steeds als opslagplaats wordt gebruikt. Je kunt er wel staan. Gewoon op de parkeerplaats Aan de rechterkant hangt wel een papiertje maar is een beetje onduidelijk Voor ons geen reden om daar niet te overnachten.

camperal.nl

Aardige camperplek op ca. 1065 mtr hoogte. Ligt vlak langs een (niet al te drukke ) weg. Jammer dat de mooiste plekken toen wij hier waren gebruikt werden voor opslag van wegenbouwateriaal/materieel.

• maart 2022

• maart 2022