peterrosita

prima camping, veel schaduw, aardig zwembad, vlak aan de river, verouderd sanitair, maar de prijs klopt niet, in het hoogseizoen waren wij voor 2 personen € 35,- kwijt. niet erg, maar de gegeven informatie is dus onjuist.

Roose92

Heerlijke camping, perfect gelegen op korte loopafstand van het leuke stadje Crest. Camping heeft broodjesservice en een heerlijk zwembad. Ook kun je bij de camping zwemmen in rivier de Drôme. Deze is ondiep en heeft leuke stroomversnellingen. Absoluut geschikt voor kort of lang verblijf.

Camping Les Clorinthes