Terrassencamping met restaurant met goed eten. Sanitair was ook (ruim) voldoende. We hebben er één nacht gestaan op doortocht

CaraTour_Hans

prima plek, vriendelijke mensen en een heel leuk goed restaurant met uitzicht over de omgeving. De plaats ligt zo dicht bij de snelweg dat u deze snel kunt bereiken als u er doorheen rijdt, en ver genoeg weg zodat u niets van de snelweg hoort. we zullen terug komen!

scheelenz

Wij hebben hier de 2e week van januari 2024 voor 1 nacht gestaan. Prima camping het hele jaar open met een bar en restaurant. Vriendelijk personeel. Goede sanitaire voorzieningen.

Camping les 4 Saisons