Mooie omgeving en eind september heel rustig. Maar € 53,60 voor twee nachtjes met camper, 2 personen, geen WiFi en een niet meer bruikbaar zwembad is echt belachelijk.

camperdirk53

Prachtig gelegen camping. Erg rustig ook in het dorp in deze tijd. Zorg dat je de koelkast vol hebt, want er is weinig te krijgen in de directe omgeving. Geen ACSI korting. Hele mooie wandelomgeving.

• maart 2023

Fijne camping, ook dat hij in de winter open is. Het was tijdens ons verblijf erg rustig. De ligging is echt prachtig tussen de bergen. We zijn aangenaam verrast!

• maart 2023

Camping Les 4 Saisons