wat een geweldige camping zeer mooie plaatsen een heel leuk oud stadje op loopafstand waar vindt nog een restaurant waar een glas wijn slechts € 2,- kost (in Nederland kost deze € 6,50) wij komen zeker terug ECHT een aanrader

Ron1957

prima camping aan mooi riviertje. bijna alle plekken hebben uitzicht op de rivier. het stadje is een echt middeleeuws stadje. een aanrader om even naar toe te lopen. we hebben hier niet gegeten maar wel gezellig op het terras bij het restaurant gezeten.

Camping municipal de l Aumance