Zeer mooi en zeer rustig plekje. Ik kan me wel voorstellen dat dit in het weekend en in de zomer niet zo rustig zal zijn.

Davils

Je hoeft alleen te betalen als je gebruikt maakt van de service zoals douche. Verder prima plek voor de nacht. Mooi uitzicht en leuke wandelingen. Fakkeltocht is belevenis op zich.

C-I

Is meer een parkeerplaats dan een camperplaats met weinig rechte stukken. Goed om Sanctuaire te bezoeken en te wandelen. Plaats één km terug is ook mooi maar als den boer zijn schapen er staan doe je geen oog dicht.

Sanctuaire de Notre-Dame de La Salette