Prachtig plekje. We stonden met 3 campers. Er klonk gezang uit de Basiliek. Wel heel veel wind. Zeker een aanrader. Mooi te combineren met Route de Napoleon

Plek met prachtig uitzicht en heel stil. De plek was erg stoffig en door de harde wind zat zelfs binnen alles onder. Er zijn 2 nieuwe picknicktafels geplaatst. Wij hebben alleen de hond van de schaapherder gezien. Wij vonden het bezoek aan het klooster en museum zeer de moeite waard.

• april 2023

wat een geweldige plek, op bijna 1500 meter en wat een uitzicht!! geen andere camper gezien.

• april 2023

• 38970, La Salette-Fallavaux, Frankrijk