klein dorpje met een paar eenvoudige cafés ,bakker en slager waar veel motor rijders even een pauze pakken. De CP (3 stuks) is twee straatjes terug van de Camper afval plaats moet je ff weten.

• mei 2019

Wilden hier overnachten, maar morgen (donderdag) moeten we dan voor dag en dauw op omdat er dan markt is en dus parkeren verboden

• mei 2018

30/04 gezellig klein stadje, zeer rustig ingedommeld net zoals het stadje.Proper openbaar toilet.Hoogtepunt is kerk met verering aan de St. Regis. Heel goede bakker en bar met lekker eten.

• mei 2019

• mei 2018