Camping La Cascade

Le Bourg-d'Oisans, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juli 2024

Fijne camping met lekker zwembad. Op loopafstand van Le Bourg-d’Oisans.

MargotM

Inderdaad een fraaie camping. Wij waren hier in de laatste week voor sluiting. Wat echt storend was dat dagelijks ,ongeveer 5-6 uur , de hagen werden gesnoeid. Dit gaf een enorme hoop herrie. Dus van rust op de camping was geen sprake. Jammer.

Rin

prachtige camping. mocht er eens geen plaats zijn: aan de overkant is nog een camping die niet in campercontact staat

• juli 2024

Fijne camping met lekker zwembad. Op loopafstand van Le Bourg-d’Oisans.

Camping La Cascade