Schitterende camping waar we zeer goed ontvangen zijn, maar de prijs is nog steeds hoog...

• maart 2022

onze vaste plek voor wintersport. we blijven gelijk een week. met de kinderen lekker skiën en dan relaxen in het zwembad. voor een warme douche moet je wel zorgen dat je de eerste hebt. zelfde aan de vaat. ruimte voor de ski's en om de kleren te drogen. veel Franse campers. waar voor je geld.

• augustus 2020

prijzige camping! €27,50 p/d voor 1 persoon + camper + € 7.50 voor stroom p/d + toeristenbel. en geen korting op ANWB of nkc-pas! €35,70. sanitair etc. zag er wel.goed uit. douches 8 tellen water en weer drukken!

• maart 2022

• augustus 2020