Camping Caravaneige Le Champ du Moulin

Les Deux Alpes, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• december 2023

mooie camping met telecabin in 8 minuten naar Les Deux Alpes. Je kunt vanaf de camping zomaar de lift lopen en in Les Deux Alpes de gratis bus pakken om verder het dorp in te komen. plaatsen worden door de eigenaar sneeuwvrij gemaakt.

• januari 2022

betaald voor 4 dagen uiteindelijk maar 1dag gebleven kwamen op oudejaar aan geen eten te verkrijgen weide lag vol hondepoep dan maar verhuist naar les deux alpes

jamescookbenz

Hallo meneer Vervoort, Wat je zegt klopt niet. In de winter vragen we al onze klanten om op de website te reserveren omdat de sneeuw de toegang tot de staanplaatsen moeilijk maakt. Je moeder belde me om me te vertellen dat je overdag aankomt zonder reservering toen we vol waren. Wij hebben voor u sneeuw kunnen verwijderen van een locatie. Bij aankomst heeft u ons verteld dat u 4 dagen blijft. Je hebt dus 4 dagen betaald. Volgens onze algemene verkoopvoorwaarden gezien bij uw aankomst, heb ik u verteld dat er geen restitutie is als u eerder vertrekt. Maar dat je minder dagen kunt nemen. U heeft mij bevestigd dat u 4 dagen blijft. Wat hondenpoep betreft, op het terrein naast de jouwe eigenlijk een poep. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van hondenbezitters. Maar als dit incident bij ons wordt gemeld, verwijder ik het snel. Met vriendelijke groeten Jean Philippe Hallo meneer Vervoort, Wat je zegt klopt niet. In de winter vragen we al onze klanten om op de website te reserveren omdat de sneeuw de toegang tot de staanplaatsen moeilijk maakt. Je moeder belde me om me te vertellen dat je overdag aankomt zonder reservering toen we vol waren. Wij hebben voor u sneeuw kunnen verwijderen van een locatie. Bij aankomst heeft u ons verteld dat u 4 dagen blijft. Je hebt dus 4 dagen betaald. Volgens onze algemene verkoopvoorwaarden gezien bij uw aankomst, heb ik u verteld dat er geen restitutie is als u eerder vertrekt. Maar dat je minder dagen kunt nemen. U heeft mij bevestigd dat u 4 dagen blijft. Wat hondenpoep betreft, op het terrein naast de jouwe eigenlijk een poep. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het gedrag van hondenbezitters. Maar als dit incident bij ons wordt gemeld, verwijder ik het snel. hartelijk Jean Philippe

• december 2021

mooie camping om in de winter te verblijven. Gondel naar les 2 Alpes op 400 meter. Prachtig skigebied. Plaatsje Venosc ook heel leuk.

Hallo Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf en onze plaats van leven. Ik hoop je weer te zien op onze camping hartelijk Jean Philippe

• december 2023

• januari 2022