Camping RCN Belledonne

Le Bourg-d'Oisans, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Leuke Nederlandse camping. mooie plaatsen en veel sportieve mogelijkheden in omgeving. Ook lekker restaurant op camping

paullisa

Gezellige Nederlandse camping waar wij onze reis in Frankrijk zijn begonnen. Er is in de omgeving genoeg te doen qua sportieve activiteiten. Bij de receptie helpen ze je graag en vriendelijk bij het boeken hiervan. De camping heeft ruime plaatsen en veel plekken bieden schaduw.

Stassie

Zeker geen 4 sterren camping als je naar de sanitaire voorzieningen kjjkt. Het is nog geen hoogseizoen en de toiletten waren vies. Een klein straaltje uit de douche. Plekken groot genoeg maar ik heb het gevoel campers liever niet.

Map
Green Key eco-label