Parking mon Village de Louroux de Bouble [La Graviere]

Louroux-de-Bouble, Allier, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• november 2021

Prima plek om te overnachten. Ruime plaatsen en rustig. Wel spijtig dat het sanitair gesloten is na 30 september.

• augustus 2020

Op zich een mooie plaats. Maar toen wij er stonden hadden we enorme last van vliegen. Ook in het aangrenzende bos werd je gewoon aangevallen door de vliegen. Ligt langs een ontzettende drukke doorgaande weg, daarom maar een 6.

• juli 2020

prima plek, waar het erg rustig. schoon sanitair en heerlijke plaatsen met schaduw

• november 2021

• augustus 2020