• oktober 2019

Best een leuke camping maar wel diep naar beneden rijden . Ik had een aanloop nodig om terug boven te geraken , de eerste keer mislukte omdat mijn wielen begonnen te spinnen . Wel iets om rekening mee te houden

• oktober 2019

5/6 okt. 2019 kleine terrassencamping met zwembadje langs de rivier ardèche. veel stacaravans. niet geschikt voor campers langer dan 8m. vriendelijke mensen, broodservice, kleine campwinkel, bar, goed sanitair. prijzen zijn verhoogd met 10%. fietsen voor gevorderden, wandelen alle niveaus.

• oktober 2019

Kleine sfeervolle camping. prima sanitair. Broodjesservice. Aan de rivier, maar het makkelijkst bereikbaar buiten de camping. Super omgeving. Een echte aanrader. De plaatsen zijn niet in alle gevallen makkelijk bereikbaar. Zeker niet voor lange campers.

Camping Le Barutel