joris---vero

Fantastisch plekje, zicht op de haven, mooi terras aan de Rhone, je rijdt vanaf hier zo het fietspad op langs de rivier. Bij het terras is een toilet en ik zag ook een douche, ik heb verder niet geïnformeerd naar gebruik. Geen water of stroom, maar het is hier wel gratis staan voor maximaal 36 uur.

DeletedUser

hele mooie plaats voor wandelen fietsen of watersporten. restaurant/café op 500 meter. zeker voor herhaling vatbaar. rustige nacht gehad

• Rue des Carrières

38390, Montalieu-Vercieu, Frankrijk