• september 2020

vreselijke camping, met hoofdzakelijk vaste campinggasten. inderdaad allemaal houten krotten. wij zijn gelijk rechtsomkeer gegaan en staan nu op een best aardige camping.

• augustus 2019

Op deze camping veel vaste staanplaatsen met de daarbij horende spullen, dat geeft een rommelige indruk. kleine plekken voor de passanten. Klein zwembad en ook de Rhône (zwemmen daarin is verboden, maar ach...) Broodservice Sanitair voldoende aanwezig en ook redelijk schoon

• juli 2018

• september 2020