Was sinds 10-09-23 gesloten voor het seizoen. Op de site staat open tot 1 oktober

heerlijk rustig plekje, dichtbij de stad. we hadden geen elektriciteit nodig, dus het was een geweldige plek. naden zoals gratis parkeren? maar als je elektriciteit nodig hebt, kun je betalen, zo lijkt het. Kan gewoon rechtdoor rijden en parkeren.

• december 2021

We hebben hier 1 nacht gestaan. De lokatie is prima om te gaan skiën, alleen kon je er ter plekke geen tokens kopen voor de elektriciteit. Dat is dus minder handig. Ze zouden dat wel maken. Er staan veel vaste camperaars die er seizoensarbeid doen.

• december 2021

Aire de Camping-Car Morzine