Veel te duur voor wat je krijgt. Wij betaalden 15€ met elektriciteit. Maar voor de rest zijn er geen voorzieningen. Zelfs geen vuilbak te zien. Wel rustig geslapen.

MabelFay

Hallo, het spijt ons als u niet tevreden bent met de locatie. Wat de faciliteiten en het afval betreft: er zijn twee grote containers ter plaatse voor het sorteren van afval, een composteerder en wat niet kan worden gesorteerd, halen we op verzoek van klanten terug. Wij zijn boeren en dus niet 100% van de tijd aanwezig, maar wel bereikbaar. Waarom heeft u uw opmerkingen niet vermeld bij de betaling? Met vriendelijke groeten

• december 2023

Zeer fijne ontvangst, de aardige dame spreekt geen Engels, maar met een paar woorden Frans en handen en voeten kom je goed overweg. Toilet/douche eenvoudig en functioneel. We hebben geen water of elektriciteit gebruikt en betaalden 7 euro voor 1 nacht.

aip

Kleinschalige gezellige camper plaats bij de wijnboerderij. Toilet binnen toegankelijk en vriendelijke eigenaar die je uitnodigt voor een heerlijke lokale wijnproeverij. Stroom en water voorziening aanwezig. Aanradertje!

• december 2023

Aux Fruits de la Treille