• september 2017

Fijne CP met de nodige faciliteiten. We hebben rustig achterin gestaan langs het grasveld. Ook hebben we het jeu de boulesbaantje gebruikt.

• mei 2016

Een camperplek hoeft niet altijd gratis te zijn. Op de camping krijg je er in de periode mei-augustus voor €10 douches en toiletten bij!

• augustus 2015

Op zich een nette plek met migelijkheden water jn te nemen, vuil water te lozen en de toilet te legen. ter plaatse blijkt echter dat er een parkeerverbod geldt van 1/5 tm 31/8. Er wordt verwezen naar de camping municipal die 10 Euro kost zonder stroom.

• september 2017

• mei 2016