Ze laten je alleen gebruik maken van de badkamer en douches als je op de camping bent.

helena7373

Op zich een prima camperplek, maar gezien de ernaast gelegen leuke camping municipal hebben wij voor de laatste gekozen. Voor €14.10 met alle faciliteiten is dat een zeer goed alternatief. Wel moet gezegd worden dat de camping op 30 sept dicht gaat.

PieterB

Geen voorzieningen meer geen stroom water en legen wc zal ook zo blijven met camping mundicipal op nog geen 500 meter

• Rue du Plan d'Eau

42440, Noirétable, Frankrijk