YD

Prima camping met aardige en behulpzame eigenaren. Terrassencamping.. Ruime en afgeschermde plaatsen. Sanitair bijzonder schoon. Broodjesservice. Mooie omgeving om te fietsen. E-bike wel aan te bevelen. Routes verkrijgbaar bij receptie. Dorp met grote supermarkt lopend te bereiken.

Johannes01

Super vriendelijk ontvangst. alles kon in het Engels. Toen ze onze T4 zag gaf ze ons een 'more cosy' plekje. Heel leuke camping in terrassen, sanitair prima, prachtig uitzicht. 1 nacht gestaan.

Camping Les 12 Cols