Camping Huttopia Lac d'Aiguebelette

Saint-Alban-de-Montbel, Savoie, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

We hebben hier 1 nacht gestaan. Plaatsen voor campers zijn ietwat aan de krappe kant, maar wel ok. Sanitair is proper en goed onderhouden. Het meer ligt op nog geen 5 minuten wandelen van de camping. Prachtig uitzicht!

Ken-De-Vos

prima camping. schoon sanitair. mooi bij het meer.

de naast gelegen camping Bellevue is rustiger, altijd uitzicht op het meer en kleinschaliger, ruime plekken vooral bovenaan het terrein. Schoon sanitair. plek 54 is top.

Ken-De-Vos

prima camping. schoon sanitair. mooi bij het meer.

Camping Huttopia Lac d'Aiguebelette